středa 25. října 2017

Week(end)s in pictures

Mám tu několik rozepsaných článků a nějak se mi je nikdy nepodaří dokončit a zveřejnit. Rozhodla jsem se tedy poslední měsíc vměstnat do tohohle jednoho obsáhlejšího článku. Byla jsem na různých akcích, v Maďarsku na malém tripu atd., tak kde mám začít...

V neděli 24. 9. se konal Bloges art market, kam chodím pravidelně už několikátým rokem. Tentokrát jsem váhala zda jít, hodinová cesta MHD mě trochu odrazovala, ale nakonec jsem se vyšňořila a vyrazila (vyšnořila - tepláky, jako vážně? :D). Na akci jsem vlastně šla z více důvodů, ani ne jen z důvodu vybrat skříně blogerkám. Baví mě na tom, že je to víc než klasický blešák, sejdou se tam lidi, které móda opravdu baví.
Co se týče organizace, tak to byl asi jeden z těch slabších ročníků. Vevnitř to vypadalo hezky, ale jen za ty 2 hodiny, co jsem tam byla, jim vypadl tak 10x proud. Co se týče rozložení marketu, celá art&food zóna byla rozdělená na 2 půlky. V jedné půlce byly stánky s jídlem a v druhé štendry s oblečením. Půlka s oblečením byla přeplněná, lidé se tam zašlapávali a ve food zoně bylo podstatně méně lidí, takže si myslím, že by snesla menší prostor. Jinak jsem si akci ale celkově užila, je fajn že je to pojaté komplexněji a kromě oblečení tam bylo již zmiňované jídlo a v druhé budově beauty koutek, odkud jsem odcházela s glitter pusou. Jinak jsem pokoupila celkem hezky, koupila jsem si lehký černý kabátek z h&mka (který už teď miluju) a marc jacobs obal na mého brzy nového přírůstka do rodiny, Macbooka.

bloges_market_shopping_outfit
Outfit: boty: nike / kalhoty: adidas / crop top: hm / vesta: hm / náhrdelník: new look




bloges_market_ boty_vans_nike












glitter_lips_bloges_market
pusa vydržela až neuvěřitelně dlouho :)


O týden později jsem se zúčastnila další shopping akce (jak jinak) a to tradičně Jarmarku Ona dnes, překvapivě jsem si nakoupila plnou tašku věcí, přesto jsem byla poprvé menší shopaholic než moje sestra. Pro nakupující z této akce uspořádali soutěž, kde jsem za fotku svých úlovků vyhrála nějakou kosmetiku, tak jsem měla z úlovků ještě o to větší radost. Jarmark jako nakupující miluji, ale o něco méně bych to doporučila pro prodejce. Vyzkoušela jsem si na Jarmarku prodávat loni a je tam sice spoustu nakupujících, ale také je Jarmark až bych řekla přehlcen prodejci, takže prodeje nešly až tak, jak jsem očekávala.

Večer toho dne jsem byla ráda, že jsem sama došla do postele, protože přímo z Jarmarku jsem šla na Vodafone you fest, který se též konal na Výstavišti. Trochu mě zamrzelo, že zrovna když bylo tak hezky byla akce udělaná vevnitř, alespoň chill zónu mohli přesunout ven. Jinak musím říct, že první dojem z akce nebyl nejlepší. Vešla jsem do haly - game zóny, kde se to hemžilo osobami s věkovým průměrem 13 let. Ale jak se říká: "Jaký si to uděláš, takový to máš." Nakonec jsme z toho vytřískali co se dalo, užívali si sluníčka venku na trávě s pivem a jídlem, zašli udělat mega kšeft na autíčka na pouť nebo spíš co z ní zbylo a občas zašli na hudební stage a sem tam i kouknout na Bena, jak se tam promenáduje bez trička.

Abyste věděli o čem mluvím <3 :D

vodafoneyoufest_vodafone_pivo_burger
Pivo nic moc, ale burger byl top (škoda, že já si dala tortillu :( :D)


instax_vodafoneyoufest_calvin_klein_festival

cafe




Hned další den jsme si s holkami udělaly premiéru a půjčily si Rekola. Myslím, že to je super myšlenka, jen škoda, že jsem to pořádně objevila až teď na podzim. Tak jsme vyrazily od Palackého náměstí podél břehu směr Zbraslav, horší bylo když jsme si všimly, že nám naskakují poplatky, i přestože jsme měly předplacených 15 jízd. No o to lepší bylo, že jsme to zjistily mimo zónu, kde se dají kola vrátit. Tak jsme si daly zpátky trochu svižnější jízdu. Je škoda, že je to nastavené tak, že se kola musí po hodině vrátit a případně půjčit znova.
Byl to super den, ale stál mě další týden polehávání, jedny antibiotika a málem obětovaný výlet do Budapešti.

rekola_bikesharing

Ale nejsem žádný máslo (možná by se to v současné době nemělo používat jako urážka), jela jsem:
Budapešť byla úplně super, i počasí nám vyšlo a tuhle partičku žeru, takže bych si s nimi nenechala ujít další akci. První vlez do metra mě trochu vyděsil, vypadalo to tam jak ubytovna bezdomovců a podivných existencí a trochu jsem se bála, že se to jimi bude v Budapešti hemžit, naštěstí ne. Po ubytování se v apartmánu jsme vyrazili na večeři. Bylo už dost pozdě a my měli hrozný hlad, tak jsme vpadli do jedné z prvních restaurací a šilhajíc hlady si objednali. Objednávku piv nám asi 3x změnili, protože dané pivo neměli, pak už zase jo apod. Nakonec po 20 minutách přinesli pivo lepší jak Plzeň, jak prohlásila kámoška a pěkně za to dostala :D (nedalo se pít). Objednávka dopadla podobně tragicky, "kuchař" popletl přílohy a když nám to číšník přinesl, řekl že ví, ale že to není jeho chyba. Místo toho, aby to odnesl a přinesl jídlo v pořádku pronesl: "just change the burgers", takže jsme si museli sami přehodit jídla, aby měl každý to co si objednal. Moje kuřecí maso mělo ke kuřecímu daleko (doteď nevím co to bylo a možná to vědět raději ani nechci). Mimo tohle všechno se obsluha netajila tím, že tam celou směnu nasávají a váleli se tam i po zemi uprostřed "restaurace". Takže pokud někdo pojedete do Budapešti, doporučuji se obloukem vyhnout podniku Deep burgers. Když jsme u těch doporučení, tak na druhou stranu musím doporučit zajít do baro-klubu Szimla kert, takových hezkých chlapů jsem na jednom místě ještě neviděla i barmany vybírali asi podle vzhledu :D
Jinak se mi Budapešť moc líbila, další dny jsme ťapkali o 106, byli se podívat v parlametu, měli projížďku lodí (kterou jsme málem neabsolvovali, protože jsme běželi pozdě a ani jsme nevěděli k jaké lodi běžet, takže jsme ji poznali podle 2 týpku s nějakým seznamem v ruce (naštěstí v něm bylo i to naše), fakt skvěle naplánováno :D).

friends_budepast_madarsko_hungary_kamaradi

jezero_budapešť_maďarsko_hungary_photoshoot
U tohohle jezírka vzniklo tak milion fotek :D No není to tu krásné?

kamarádi_friends_budapešť_hungary_maďarsko
Památník maďarských Židů
budapešť_most
Večerní Budapešť z lodi byla bomba
Budapešť_eye_výhled
Poslední víkend jsem se zúčastnila akce Bazar bar. Slečna, která akci organizovala byla milá, prostory pěkné, takže mě mrzí, co teď řeknu, ale za mě zatím nejhorší podobná akce (z pohledu prodejce). Šla jsem poprvé na tuto akci jako prodejce. A musím říct, že docela málo muziky za takové peníze za prodejní místo. Samotná akce byla podle mě hezky udělaná, ale asi to chtělo se více zaměřit na propagaci.

Ale občerstvení vypadalo božsky :))


Bazar se konal v konferenčních prostorech Impact hubu - místo celkem pěkné





12. - 15. 10 probíhal v Praze Signal festival. Klasicky jsem stihla pouze pár projekcí, ale Mírák stihnu vždy a ten za mě letos fakt super, nejlepší z toho co jsem viděla :)

signal_festival


Upřímně jsem teď ráda, že mám trochu klidnější období, doháním resty, co mám ještě z prázdnin a doobíhám doktory před odjezdem do Ameriky. Přemýšlím jestli jsem Vám o tom už řekla, asi ne, ale to až v dalším článku. :)

Tak se zatím mějte a budu se snažit začít hlásit trochu častěji než jednou za x měsíců.

A jak jste si užívali poslední sluneční dny vy? :)

2 komentáře:

  1. Ten památník s botami jsem viděla pokaždé u někoho, kdo u něj byl. Musí to působit celkem děsivě, ta nostalgie... jinak Signal Festival byl fajn, také jsme tam byli, akorát ty barevné provázky jsme nějak minuli :/

    LENN

    OdpovědětVymazat
  2. Budapešť a ty dobroty ti teda obrovsky závidím, vypadá to krásně :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Ahoj :) budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)