středa 5. dubna 2017

Jaro je tady / Pouť / Kráska a zvíře

Minulý týden začalo být vážně nádherně. Miluji jaro, je to pro mě ideální počasí, který mi vždycky vykouzlí úsměv na tváři za jakýchkoliv okolností. Hlavně je super, když na sobě člověk nemusí mít milion vrstev, aby neumrzl a zároveň se nepotí jako prase (nesnáším léto, když je přes 30 stupňů a já musím tvrdnout v Praze). Tak jsem se rozhodla trochu se více po zimě vyvětrat a vyrazila jsem s kamarádem na náplavku, kde se všichni už zase začínají ve velkém vyskládávat jak slepice v kurníku. No po celým dni v práci, po dvou pivech na sluníčku a proťapaný půlce Prahy, jsem byla večer ráda, že jsem si sama vyčistila zuby. :D

Ve čtvrtek jsem byla s kámoškami v kině na Krásce a zvířeti, jedna z kamarádek na to s námi šla už podruhé do kina a hodně lidí to chválilo, tak jsem se rozhodla jít taky. Já muzikály moc nemusím, ale přestože například v La La Landu mi prvky muzikálu nevadily, tady už toho bylo na mě docela dost :( Bylo to hezký, to bych si netroufla tvrdit, že ne, ale říkám... ubrat pár písniček, kdy lítají nad stolem zpívající hrnečky, talíře a svícny a bylo by to super i pro menšího fandu muzikálů, jako jsem například já.

V pátek jsem pak měla v plánu pilně psát bakalářku (nějak se k tomu stále nemohu moc dokopat a termín odevzdávání je blíž a blíž :/). Místo toho jsem si pospala do 10, dala si v klidu snídani na balkóně na sluníčku a pak mě kamarádky vytáhly na pouť. No nešlo odolat :D Vytáhla jsem konečně foťák (teď jsem s těma fotkami teda pěkně bojovala, ale konečně jsem se je snažila dávat ve stejné šířce, aby to nějak vypadalo :)). Bylo to super odpoledne a nenapsala jsem klasicky ani čárku žejo. Na sebe jsem si vzala body s palmičkama (toho by se chytil můj kamarád, který mi říká palmičko, kvůli mému, ne zrovna červeného koberce hodného, účesu, kdy mi maminka upletla cop a střihla mě na mikádo a věřte mi, že já se svým typem vlasů tenhle účes mít nemůžu, možná až se někdy odhodlám, tak vám sem hodím ukázku v rámci trága fotek z mládí :D Jo a jinak za prodaný cop jsme se natláskaly v cukrárně :D). K body jsem si vzala moje nové roztrhané kalhoty, které jsem ulovila za 300 Kč v H&M (původně 999 Kč), no takže i přestože jsou mi malinko větší, je miluju. Přihodím dědy komentář, když si prohlížel fotky v mém novém foťáku: "to sis nemohla koupit raději něco na sebe místo toho foťáku, abys nechodila v děravých kalhotách"? :D

O víkendu jsem jela vypnout k babi na venkov, kde je internet skoro sprosté slovo a signál tam chytíte taky tak na špičkách nebo v hodně křečovité poloze :D Tuhle očistu bych doporučovala někdy každému. Jako malé jsme tam jezdily se ségrou skoro každý víkend a teď když toho nemám třeba hodně do školy atd., tak tam vyrazím hrozně ráda. Člověk si udělá čas na věci, na které normálně "nemá" čas. Byla jsem si zajezdit na kole, projít se, zastřílely jsme si se ségrou ze vzduchovky a na točené pivo za 16 Kč se taky našel čas O:) Babička ještě slavila narozeniny, tak se sešla celá rodina, přijela i sestřenka s přítelem z "dalekého" Londýna. Po delší době fajn rodinný víkend. :))

A jak si užíváte slunné dny vy?:)


Body - Tally Weijl // Kalhoty - H&M // Boty - Nike // Batoh - Parfois

A jde se na to 8:) Nejlepší atrakce








Tady už přidávám jen takovou sbírku fotek z víkendu :)





8 komentářů:

  1. viem že toto bude strašne odveci kometár ale máš strašne pekné vlasy :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem poslední dny strávila doma protože u nás bylo teda dost škaredě, ale jinak moc ráda chodím do přírody nebo na brusle :). Budu ráda, když se podíváš ke mě na blog :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo teď bylo hnusně, tak zalézt do postele, kouknu :)

      Vymazat
  3. Ti lidé za tebou na první fotce pózují schválně? :D To mě pobavilo! :D Super článek! Také miluju jaro! Sluníčko, teplíčko a barvičky! <3 Ty fotky jsou moc krásný! <3 Za to u nás je dneska teda pěkně hnusně! :/
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo :D Všimli si, že se někdo fotí, tak hned začali pozovat :D Kámoška samozřejmě udělala několik fotek a až pak mi řekla,že si ze mě dělají srandu :D Ale taky se mi ta fotka líbila, tak jsem ji přihodila :D Jinak díky ;) už jen aby bylo zase takhle hezky :)

      Vymazat
  4. Super fotky, miluju takovýhle dny pohody, když člověk nemusí nic a prostě si užívá to, co zrovna je :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky :) veľmi mám rada kolotoče a najmä tie vysoké z.ktorych je vidieť celý svet :)

    OdpovědětVymazat

Ahoj :) budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)