čtvrtek 23. března 2017

Mercedes benz fashion week // Dyzajn market



V neděli jsem se byla poprvé podívat na módní přehlídku. Jednalo se o Junior talent 2017 pořádaný v rámci Mercedes benz fashion weeku. Spousta lidí si řekne: "k čemu ty přehlídky vlastně jsou, kdo si takovéhle modely v životě obleče"atd. Spoustu z modelů předváděných na přehlídce si asi těžko někdo, natož v ČR, vezme na sebe v běžném životě. Z  modelů si ale každý může odnést nějaký ten svůj kousek inspirace. Hrozně se mi líbilo, jak každá kolekce byla v určitém duchu a byl v ní vidět návrhářův rukopis. Obzvláště se mi líbila kolekce Lukáše Krnáče, kde klasické modely ozvláštnil botama od bahna a trávy ala vylezla jsem z příkopu a maskéři to doladili monokly,... "Jinou" kolekci dal dohromady Adam Kost, který modelkám zakryl obličeje. Udělal to takovým způsobem, že tento prvek přebil celou jeho kolekci. Byl to risk, který mu dle mého moc nevyšel.

Člověk si tam může obléci cokoliv, protože tam se to od lidí očekává a samotná módní přehlídka není jedinou přehlídkou modelů. Jelikož nepatřím mezi blogerky, co dostávají milióny pozvánek na různé módní přehlídky, tak to pro mě bylo jak sen. Možnost nakouknout do tohohle světa, sedět vedle lidí, za kterými si jiní honí a závidí jim jejich život a alespoň chvíli si připadat, že do tohohle světa taky patřím.

Po přehlídce jsem se byla také podívat na Dyzajn marketu, kde jsem byla bohužel jen na skok, příště si ale na market vyčlením více času, protože se tam dají sehnat pěkné a hlavně originální věci od oblečení až po věcí na vaření. Na marketu jsem si byla hlavně pro můj nový foťák, mou novou lásku, a to Olympus pen <3. Váhala jsem nad koupí, jelikož mám doma už zrcadlovku a musím šetřit :D Ale chtěla jsem něco menšího, co bych mohla nosit více u sebe a zároveň, aby ty fotky za něco stály. A po projetí recenzí bylo rozhodnuto, ten foťák musím mít. Trochu mě mrzí, že dokupování dalších objektivů je také docela nákladná věc, cena 45mm objektivu se pak pohybuje kolem 8000 Kč. :(



Omlouvám se, že nejsou fotky moc kvalitní, ale jsou focené pouze na mobil a vyšlo to tak, jak to vyšlo :)

Zoltán Tóth

Zoltán Tóth


Lukáš Krnáč

Lukáš Krnáč

více fotek v celém článku

Lukáš Krnáč

Lukáš Krnáč

Lukáš Krnáč


Adam Kost

Adam Kost

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj :) budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)