úterý 14. února 2017

Svátek slaví Valentýn a Valentýna... raději vám povím, kde jsem se flákala posledních 14 dní

Svátek slaví Valentýn a Valentýna, pro mě den jako každý jiný (možná kdybych ho měla s kým slavit :D bylo by to možná jinak), ale pro spoustu zamilovaných párů je tento den něčím víc. Já ho trávila na horách, kam jsme si s rodinkou vyrazily po hodně dlouhé době. Moje rodina na ty hory moc není, takže to byly fajn 3 dny, co jsme si společně užívali sněhu :) Já si dokonce po asi 7 letech stoupla na lyže, které jsem ukradla na 3 jízdy sestře. Docela uvažuji, že si je někdy půjčím a zkusím to zas.
Zpátky ale k Valentýnu, měli jsme na Chodově akci k tomuhle "svátku", Prosecco, sladkůstky pro nakupující (taky jsme si po práci nabídli). Byl tam také symbolický most ala Pont des Arts, kam byla možnost dát si svůj zámeček, jako symbol lásky :) Měli to vážně hezky udělaný. tak jsem si neodpustila pár fotek :)

Měli to hezky udělané

Taky láska...


Chtěla jsem se v tomhle článku zmínit taky o mých 2 posledních týdnech. Nejprve jsem své volno po x dnech v práci proležela s teplotami v posteli, takže žádná velká akce. V rámci flákání se v posteli jsem mimo to, že jsem dohnala skoro všechny své seriály, hledala práci. Budu mít teď ve škole volněji, kromě psaní bakalářky a učení se na státnice, ale na to je zatím ještě čas O:). Nakonec příští týden poprvé vyrážím do své nové práce do agentury Prague for you, která pronajímá byty cizincům. Pohovor tam byl uvolněný a prostředí i kolektiv se zdál byt super. Proto se na to i docela těším, trochu se bojím toho, že v agentuře je téměř veškerá komunikace v angličtině, jelikož i v agentuře pracují cizinci, co česky moc dobře neumí. Ale byl to taky jeden z důvodů, proč jsem v tuhle pozici doufala. Tak mi držte palce :)

Jinak mě z postele kamarádka vytáhla na super snídani. Není to úplná klasika pro mě chodit na snídaně někam, aneb nejsem tak bohatá, abych mohla pokaždé vytasit skoro 2 kilča za míchaný vajička a kafe, ale bylo to fajn :) Vyrazily jsme spolu taky na film "Psí poslání", hm... nechoďte na to :D .... Trailer se mi docela líbil, ale shrnuli v tom traileru všechno "zajímavé", vlastně se stačí kouknout na trailer a o nic nepřijdete. Byla jsem docela dost zklamaná, celý film jsem čekala, až něco přijde a koukala na hodiny, posledních 10 minut bylo docela pěkných, ale měla jsem si raději počkat pár dní a vyrazit na 50 odstínu temnoty :D

Ale vypadá to božsky, aneb naše snídaně ve wine food marketu


Během února k nám do školy přijížděli studenti v rámci Erasmu, byla jsem buddym pro 2 američanky. No a co patří k erasmu? Party.... Tak jsme hned na první museli zavítat a to Nation2nation party v Duplexu, kde bylo docela zajímavé, že to místní studenty moc neláká. Narazit tam na Čecha bylo docela těžké. Pamatuji si svoji první nation2nation party, na které jsem byla před svým odjezdem do Ameriky, to jsem koukala na všechny ty cizince, z velké části američany a divila se jak se baví a jak nic neřeší a party to byla dost divoká, co si budeme. :D Je zajímavý, jak jsem to brala po létě v Americe úplně jinak, už mi to přišlo normální. No party to byla super, viděla jsem po delší době kamarády ze školy a konečně se pořádně uvolnila po zkouškovém a práci.

A jde se... (můžete mě sledovat na snapchatu - pufie)

Jinak jsem se rozhodla, že jdu do Balayage, dlouho jsem se pro to rozhodovala, zničí mi to ještě víc moje zničené vlasy a všude za to chtěj majlant, ale mě se to fakt líbí. Není potřeba o to pak tolik pečovat, co se týče barvení a krásně to oživí vlasy, takže I´m in :) Zatím jen sháním, co nejlepší kadeřnici - kvalita/cena, kdyby měl někdo nějaký tip, budu moc ráda :)

Takhle nějak bych to chtěla :)


Kávový dýchánek s kamarádkou a malý throwback s red velvet cakem :)

Vaření mě nijak extra nebaví, tolik práce a snědený je to hned :D, ale za tyhle plněný žampiony se musím pochválit


Zimní radovánky s rodinkou


1 komentář:

  1. Pro nás je Valentýn také den jako každý jiný. Manžel mi většinou koupí nějakou květinu a já udělám dobrou večeři a víc to neslavíme. Přijde mi, že je každou chvíli co slavit, takže když bychom to všechno nějak hodně slavili, tak bychom pomalu nedělali nic jiného.

    OdpovědětVymazat

Ahoj :) budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)